Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

środa, 7 września 2016

Pamiętacie, jak wiosną byłam z rodzinką w radiu Opole? Działy się tam duże sprawy. Od tamtego czasu siedzą w naszych głowach. Projekt dzielnej mamy Franka żyje i ma się dobrze. Trochę się nawet rozrósł i "Duże sprawy w małych głowach" powiększą się o kolejny rozdział. Szykuje się drugie wydanie, rozszerzone. Do autyzmu, niepełnosprawności ruchowej, niepełnosprawności sensorycznej i intelektualnej w drugim wydaniu dołączy epilepsja i zaburzenia rozwoju związane z wcześniactwem. Muszę przyznać, że tematyka tej książki jest mi bardzo bliska. Z jej 5 rozdziałów mnie dotyczy aż 4. Ważna to pozycja z mojego punktu widzenia. Ważna nie tylko dla mnie. Myślę, że każdy, kto będzie miał z nią kontakt zrozumie dlaczego. Ta książka jest po prostu bezcenna. Ona pozwala otworzyć oczy i umysły ludziom, którzy z niepełnosprawnością mieli dotąd mały kontakt. W prosty sposób mówi o trudnych sprawach. Jeśli nie udało się Wam załapać na pierwsze wydanie, teraz macie możliwość otrzymać egzemplarz z drugiego. Szczegóły tutaj: Mam Serce.
Liczę na Was, moi drodzy czytelnicy.
A, żeby Was jeszcze bardziej zachęcić, zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku promującego "Duże sprawy w małych głowach". Możecie w nim usłyszeć moją siostrę i pewną bardzo dzielną dziewczynkę: YouTube.
Musisz mieć tę pozycje w swojej biblioteczce.
Koniecznie!
Co aktualnie dzieje się z projektem, możecie śledzić TUTAJ.
Dołączcie się już dzisiaj, żebyście później nie żałowali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz