Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

wtorek, 8 kwietnia 2014


Kobieta praprzyczyna.
Czy źródłem całego zła na świecie są kobiety? Czasem mam takie wrażenie. Przecież to mama mnie urodziła nie w porę, więc to ona jest jest źródłem wszystkiego złego, jakie mnie spotkało. Ja z kolei, jestem powodem naszej niełatwej sytuacji rodzinnej. Siostra inicjuje awantury o byle co. Mój świat jest niewielki i wydaje mi się, że tak właśnie jest. Że to my, kobiety małe czy duże, generujemy zło. Chłopaki mają przez nas same problemy. Co za czort w nas siedzi? Hmmm, ciekawe mnie myśli dziś naszły. No, nie wiem, co o tym sądzić. Kto to ogarnie?
Z powodu lekkiego kryzysu rodzinnego ten krótki wpis powstał. Przyczyną którego jest kobieta (wiadomo). Pisać by można dużo, tylko co to zmieni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz