Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 marca 2014

Będę miała swój fotelik do przedszkola! Jutro ma do nas wyruszyć. Udało się namierzyć fokę i niebawem w niej zasiądę. Już wszystko pozałatwiane. Bardzo się cieszę, że szybko poszło, bo po ostrzyku z botuliny puściły mi nie tylko nogi i przedramiona. Wyluzowałam się cała i mimo, że coraz lepiej trzymam głowę, zrobiłam się jakaś taka gumowata. Jak nie siedzę stabilnie, to wyginam się, tak jak jest mi wygodnie. No i w związku z tym poleciałam na jedną stronę bardziej i się lekko skrzywiłam. Ale wezmę się w garść, obiecuję. Foka mi w tym pomoże ;-)
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/40/39/48/21/4039482168
Foczka, na którą czekam
Mamy już też namiary na sklep ze sznurówką (ortezą), o której niedawno mówiłam. Zlecenia na sprzęty się piszą (u mojej ośrodkowej pani doktor ortopedy). Piszę w liczbie mnogiej, bo za jednym zamachem kupimy też dla mnie taki leżaczek do wanny, cobym nie nurkowała, lecz wygodnie się kąpała. Taki sprzęcik mamy w planach:
 
http://www.vermeiren.pl/images/lezacek.jpg
źródło: link
Zainteresowałyśmy się także pewnymi magicznymi poduszkami, którym można nadawać dowolne kształty i pomagają one w stabilizacji bioder i nie tylko. Są różne rodzaje tych poduszek. Dla mnie przydałaby się taka pod moją pupkę, która jest maleńka jak orzeszek i wszędzie, gdzie się nie znajdzie, to ma luzy. Luzy koło pupki nie są w moim przypadku mile widziane. Ja muszę się trzymać w ryzach. Taka poduszka wypełniłaby moje siedzisko i dobrze stabilizowała biodra. Myślę, że się przyda. Pewien pan ma nam przesłać cennik, wtedy będziemy wiedzieć, na co nas stać.
http://www.stabilo.krakow.pl/images/base01.png
źródło: link
Nazbierało się tego sprzętu, co? A to wszystko po to, żebym była jak najdłużej prosta i nie cierpiała kiedyś z powodu krzywego kręgosłupa. Jak teraz tego nie przypilnujemy, za jakiś czas może być już za późno. Trzymamy więc rękę na pulsie i działamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz