Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

sobota, 17 sierpnia 2013

Wakacje są fajne. Jest ciepło i nie trzeba się grubo ubierać. To lubię. Czasem ktoś nas odwiedzi i jest wesoło. Lubię też posiedzieć wieczorami ze znajomkami, poowijana w koce i posłuchać, jak rozmawiają i się chichoczą, aż echo niesie po okolicy. Wakacje są fajne. Zawsze ktoś ma urlop i ma wolne. Trochę to dobrze, a trochę nie. Kiedy moje fizjoterapeutki maja przerwę w pracy, to ja i ja mam przymusowe ferie. Ale dobrze, niech się zrelaksują dziewczyny i wypoczną, to potem będą miały zapał do pracy. To pewnie jest mało przyjemne, kiedy się pracuje długo z tym samym dzieckiem. Szczególnie, kiedy są nikłe postępy. Ja już ćwiczę ponad dwa lata, a wciąż jeszcze nie siedzę. Czy kiedyś sama usiądę? Dobrze, że ludzie pracujący w rehabilitacji mają dużo cierpliwości, bo inaczej byłoby słabo. Rehabilitanci dziecięcy to taka odmiana ludzi, którzy lubią cudze dzieci. Mam przynajmniej czasem takie wrażenie. No, może nie wszyscy, ale się zdarza. I to jest super, bo działa w dwie strony. Ja bardzo lubię moje "ciocie" i tęsknię za nimi, kiedy się urlopują lub są na zwolnieniu. Teraz mam właśnie przerwę i czekam cierpliwie, aż wypoczną i wrócą. Oby całe, zdrowe i obydwie (bo ptaszki ćwierkają, że może być różnie).
A ja tymczasem wciąż przyjmuję nowych gości. Worek się otworzył i mamy ruch, aż furczy. Jest naprawdę wesoło. Miło posłuchać, jak dzieci biegają swobodnie po podwórku i krzyczą z radości (szczególnie te, które przyjeżdżają tu z miasta). Trawa, piach (w piaskownicy), woda (w basenie lub z kranu) i słońce - czego chcieć więcej?  Lato jest fajne!
Wakacje są fajne!
Wieczorową porą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz