Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 grudnia 2018

Nadszedł definitywny koniec księgowania 1% w mojej fundacji.
Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy mnie wsparli. To dzięki Wam niedługo będę miała nowy wóz, mogę sobie pozwolić na prywatną rehabilitację oraz stać mnie na zakup niezbędnego sprzętu ortopedycznego. W planach na przyszły rok mam również turnus rehabilitacyjny, który także zostanie opłacony z subkonta.
Raz jeszcze ogromnie DZIĘKUJĘ!
Pamiętajcie o mnie w przyszłym roku.
😍 😍 😍

Z urzędów skarbowych w tych miastach został przekazany dla mnie 1% w tym roku
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz