Witamy!

Oto blog Hani.
Chcielibyśmy przedstawić na nim historię życia naszej małej Hanki-niespodzianki.
Małej, bo Hana urodziła się jako wcześniak, z wagą zaledwie 750 gramów.
Wciąż jest mała. I tak już chyba zostanie.
Hania nie nawiązuje kontaktu wzrokowego, walczy z mózgowym porażeniem dziecięcym, padaczką i wieloma innymi konsekwencjami przedwczesnego pojawienia się na świecie.
Walczy dzielnie.
Zobacz, co u Hani i wokół niej.
Zapraszamy!
Mama i cała reszta

Szukaj na tym blogu

środa, 25 listopada 2015

Kochani! Nadeszła długo oczekiwana chwila, kiedy to zakończyło się księgowanie 1% dochodu za rok 2014. Wszystkim, którzy zdecydowali się pomóc właśnie mi, serdecznie dziękuję. Dzięki temu wiem, że nie jestem sama w swojej walce. Dziękuję znajomym i nieznajomym, którzy pomogli mi rozpowszechniać mój apel. Dzięki Wam będę miała zapewnioną rehabilitację w przyszłym roku.
W serduchu poniżej znajdują się miejscowości, z których urzędy skarbowe przekazały pieniążki na moje subkonto. Mam nadzieję, że za rok Twoje miasto w serduszku się powiększy, co będzie znaczyć, że wpłacających przybywa.
A jeśli nie ma tam jeszcze miejscowości, w której się rozliczasz, to nic straconego - z początkiem 2016 roku znowu zacznie się czas rozliczeń. Nie zapomnijcie wtedy o mnie. Liczę na Was.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz